Job 12 van 54


Report this listing

Solliciteren



Aankoper


Functie

Ben jij klaar om jouw talent in te zetten binnen een dynamische omgeving? Wij zijn op zoek naar een gedreven Administratief Medewerker Aankoop die de dagelijkse administratieve processen van de aankoopafdeling kan beheren.

Als jij klaar bent om uitdagingen aan te gaan en bij te dragen aan het succes van het aankoopteam , dan is dit jouw kans!

  • Beheer van de dagelijkse administratieve processen van de aankoopafdeling, inclusief prijsaanvragen en orderopvolging, en het nauwkeurig bijhouden van gegevens in het ERP-systeem .
  • Onderhouden van nauw contact met grote leveranciers en het opbouwen van duurzame relaties met hen.
  • Efficiënt beheren van voorraadniveaus en het verspreiden van minimale veiligheidsvoorraden .
  • Analyseren van materiaalbehoeften en het signaleren van knelpunten , waarbij je samen met collega's of leveranciers oplossingen bedenkt.
  • Identificeren van mogelijkheden tot optimalisatie van het aankoopproces .
  • Opbouwen van een uitgebreide markt- en productkennis .
  • Samenwerken met collega's van verschillende afdelingen, zoals verkoop, ontwikkeling en magazijn.
  • Rapporteren aan de Operations manager .

Jouw profiel

  • Afgeronde hogere opleiding (Bachelor) of gelijkwaardig door ervaring .
  • Ervaring binnen aankoop is vereist .
  • Sterke analytische en cijfermatige vaardigheden, met een kritische en oplossingsgerichte instelling.
  • Goede organisatorische vaardigheden en effectief tijdbeheer.
  • Ervaring in een internationale werkomgeving is een pluspunt.
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden in het Nederlands en Engels , andere talen zijn een plus.
  • Teamspeler die informatie deelt voor optimale samenwerking.
  • Vaardigheid in MS Excel en kennis van Odoo is een meerwaarde.
  • Interesse in technologie is belangrijk, ervaring in de sector is een plus.
  • Sterke markt- en productkennis wordt gewaardeerd en kan verder worden ontwikkeld.
  • De aankoopstrategie van een onderneming uitwerken of verder uitbouwen
  • Prijzen en leveringstermijnen van producten onderhandelen met de leveranciers
  • Geschillendossiers behandelen (oplossing van geschillen, behandeling van klachten, ...)
  • Aanbestedingen of lastenboeken voor leveranciers of dienstverleners opstellen
  • De leveranciers en producten evalueren (audits, tevredenheidsenquêtes, staalname, ...) en verbeteringen voorstellen

Aanbod

  • Voltijdse functie met een aantrekkelijk salaris .
  • Mogelijkheden voor persoonlijke en professionele groei binnen een innovatieve werkomgeving.
  • Een dynamisch team waarin samenwerking en initiatief worden aangemoedigd.
  • Extra voordelen en een mooi pakket aan arbeidsvoorwaarden .

Als jij klaar bent om deel uit te maken van dit team en een waardevolle bijdrage te leveren aan hun succes, solliciteer dan nu!

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht